maandag 31 januari 2011

Welkom!

Welkom op deze informatiepagina. Op dit blog zullen zo nu en dan artikeltjes verschijnen over onderwerpen die ik interessant vind en waarvan ik verwacht dat die ook interessant voor anderen zijn.

De onderwerpen die aan de orde kunnen komen zijn actualiteiten, bijvoorbeeld politieke en maatschappijkritische. Dit wordt veroorzaakt door een bovengemiddelde belangstelling voor met name het lokaal bestuur. 't Is per slot van rekening mijn werk. Het functioneren van de lokale democratie en de bedrijfsvoering van lagere overheden liggen heel dicht bij mijn werk èn hebben mijn belangstelling.

Maar het werk is niet alles. Gelukkig niet. Ik fiets er ook graag naar toe, heen 25 km en terug 25, door het weidegebied van Fryslân. Dit gebied is landschappelijk prachtig en het is een belangrijk domein voor weidevogels. Onderwerpen als het weidegebied, de vogels en het fietsen komen ook aan bod.

Fietsen is voor mij de belangrijkste sport / hobby. Daarnaast loop ik graag hard en houd ik mij graag bezig met waterleven, zowel in een aquarium als in een vijver. Deze thema's zullen zo nu en dan ook boven komen drijven.

Tenslotte komt ook het leven in de wijk regelmatig langs. Ik woon in een prachtige wijk in Leeuwarden, met erg leuke mensen, fijne huizen op een prachtige locatie. Hier ben ik ook actief binnen de wijkvereniging. Dit onderwerp kunt u dus ook verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten